19 aug 2014

Påmelding og oppstart høsten 2014

0 Comment

Påmelding og oppstart høsten 2014

Nå er vi straks klare for å ta i mot nye påmeldinger. Enda gjenstår noe arbeid for oss i foreningen, men torsdag 21. august kan nye medlemmer søke plass.
Nedenfor ser dere vår plan for påmelding og tildeling plasser.

Uke 34:
– alle eksisterende medlemmer våren 2014 overføres automatisk til tilsvarende parti høsten 2014
– torsdag 21. august: Partiene er lagt opp i medlemssystemet og det er klart for innmelding nye medlemmer
– medlemmer på venteliste kontaktes pr e-post. Informasjon om nye partier og tilbud om ledige plasser. Svarfrist 24. august.

Uke 35:
Fra tirsdag 26. august starter tildeling av ledige plasser og venteliste til nye medlemmer. Venteliste sorteres i henhold til innmeldingstidspunkt.

Uke 36:
Oppstart alle partier i henhold til timeplan. Kun de som har fått bekreftet plass kan møte opp på trening.

Innmeldinger før torsdag 21. august vil bli slettet uten varsel, da det ikke er mulig å knytte medlemmet til et parti før den dato.
Vi gjør oppmerksom på at dette er en arbeidsplan. Endringer kan skje, som følge av sykdom etc.

Vi ønsker alle nye og gamle turnere velkommen på trening!